BRAND MANAGER
 
Odpowiedzialność:
  • odpowiedzialność za całokształt działań promocyjnych, reklamowych, mających tworzyć i poszerzać wizerunek marki Kromet
 
 
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe w zakresie marketingu (promocja, reklama)
  • doświadczenie na stanowisku min. 2 lata
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych, pozyskiwaniu informacji, przeprowadzaniu badań rynku produktów
  • znajomość technik sprzedaży
  • umiejętności negocjacyjne
  • doswiadczenie w kontakcie z klientem, wysokie zaangażowanie w obsługę klienta
  • dyspozycyjność
  • komunikatywność, miła aparycja
  • sumienność, skrupulatność
  • podstawowa wiedza w zakresie finansów
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego będzie atutem
 
 
PODSTAWOWE ZADANIA:
  • opracowywanie i realizacja strategii wprowadzania produktu na rynek
  • opracowywanie i realizacja strategii reklamowej i promocyjnej, w porozumieniu z działem promocji
  • badanie rynku, prowadzenie wszelkich niezbędnych analiz, towarzyszących efektywnemu wykonywaniu obowiązków
  • czynna współpraca z klientami w zakresie doradztwa, przygotowywania ofer, realizacji zamówień w porozumieniu z działem sprzedaży
  • pozyskiwanie zamówień
 
ZAPEWNIAMY:
 
  • wysokie wynagrodzenie oraz atrakcyjny system motywacyjny (płaca podstawowa oraz prowizja z wiodącym hasłem: "Twoje wynagrodzenie zależy od Ciebie")
  • stałe zatrudnienie
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na rynku międzynarodowym
  • możliwość uczestnictwa w interesujących projektach
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • szeroki pakiet socjalny
  • wszystkie niezbędne narzędzia na stanowisku pracy
 
Osoby spełniające wymogi, zainteresowane ofertą prosimy o składanie CV ze zdjęciem i LM:
 
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, do CV prosimy dołączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 833)”. 
PL EN